Glad Påsk!

Med vaktmästare Lars-Olofs sedvanliga påskpynt vid entrén till Strandbjörkshallen ber jag att få önska alla läsare av denna blogg en Glad Påsk.
– – – – – – – – –
Jag vill också passa på att beklaga det missnöje, som uppenbarligen det jag skrev om RM i Värnamo har föranlett.
”Besvikelsen” var, vilket jag tyckte att jag poängterade tydligt, att våra bästa 12-årskillar varit skade- och sjukdomsförföljda hela våren och därmed missat massor av träning och tävlingar, vilket självfallet sätter sina spår.
Jag borde givetvis ha skrivit något om att det trots dessa omständigheter var starkt att gå till två finaler. Jag beklagar att så inte blev fallet.

Kommentera

