Tröttsamt

Signaturen ”S”, vem det nu är, fortsätter med en åsnas envishet att på fullständigt osakliga grunder misskreditera verksamheten i Växjö TS. Jag har i kommentarsfältet markerat att jag har gett upp försöken att få till ett sakligt meningsutbyte med vederbörande.
Jag kan personligen stå ut med dumheterna, men när våra hårt jobbande tränare tar illa vid sig, blir även jag illa till mods. Därför tycker jag att det är på sin plats, att ge utrymme för dessa rader från en bekymrad Calle Pihlblad.
Med detta kommer jag att radera eventuella fortsatta kommentarer från ”S” i detta ämne. Om däremot ”S” har modet att ge sig tillkänna, är jag, och säkert våra tränare också, beredda att öga mot öga reda ut begreppen i den mån de fortfarande inte är solklara för ”S”.

2 Responses to Tröttsamt

  1. Tommy skriver:

    Hej Ake, vad jag forstar sa har S en asikt om att det ar svart att fa tider for mer an 6 timmar for unga barns traning. Av nan anledning sa blir du upprord over det, verkar vilja att han ska ge sig till kanna o saga vem han ar o inte vara, som i de flest forum, anonym, och av nan anledning sa blir tranaren illa till mods. Det ar val inte tranaren som bestammer hallens o sponsorers tids schema? Eller har han den rollen?

    Men om nu ”s” har fel i sin asikt, sa forklara det da pa den har sidan, istallet for att efterfraga ett mote mella 4 ogon.

    • Åke Magnusson skriver:

      Jag avstår från vidare meningsutbyte med ”S”, inte på grund av anonymiteten utan därför att vederbörande hela tiden förvränger verkligheten.
      Tränarna bestämmer givetvis inte hur tillgängliga timmar fördelas, men bevakar självklart juniorverksamhetens intressen.
      I Växjö TS försöker vi efter bästa förmåga tillgodose olika intressenter. Vi vill på intet sätt att det t ex ska bli något ”krig” mellan juniorer och vuxna.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.